W czasie naszych pierwszych spotkań i rozmów chcemy jak najwięcej informacji uzyskać od klienta. Po pierwsze potrzebujemy wszelkich materiałów, które usprawnią naszą pracę – rzuty od dewelopera, projekty instalacji, możliwość wejścia do lokalu na pomiary itp. Drugą bardzo ważną sprawą to informacja jakie są oczekiwania klienta. Przeprowadzamy bardzo dokładny wywiad na temat tego czego potrzebują przyszli mieszkańcy, jak żyją, jakie mają przyzwyczajenia, jak wyobrażają sobie życie w nowym miejscu. I trzecia sprawa to strona estetyczna, czyli co się klientom podoba a co nie, jaki styl lubią, jakie kolory i materiały. Zawsze prosimy o zdjęcia wnętrz, które im się podobają, tak żeby jak najtrafniej przygotować koncepcję wnętrza. często przygotowujemy moodboardy, które mają nam pomóc w określeniu stylistyki, która najbardziej odpowiada klientom. Więcej o moodboardach przeczytasz tu.